BAYİLİK BAŞVURUSU
E2MH GRUP YAZILIM TEKNOLOJİLERİ A.Ş. BAYİLİK SÖZLEŞMESİ V4.5
1. TARAFLAR
FİRMA ADI : E2MH GRUP YAZILIM TEKNOLOJİLERİ A.Ş.
ADRES : KUTLU MAHALLESİ MUTLU CADDESİ NO:52/B / MAMAK / ANKARA
(sözleşmede kısaca E2MH diye anılacaktır) diğer taraftan
FİRMA ADI
[…………………………………………………………………………………………………………]
ADRES
[…………...……………………………………………………………………………………………]
YETKİLİ ADI SOYADI
[……...…………………………………………………………………………………………………]
TELEFON
[.................……………………………………………………………………………………………]
E-POSTA
[………...………………………………………………………………………………………………]
VERGİ DAİRESİ
[……………...…………………………………………………………………………………………]
VERGİ NO
[………………………………………...………………………………………………………………]
PERSONEL ADI / TELEFON
[…………………………………………………………………………………...……………………]
SÖZLEŞME TARİH
[………/………/………………………………………………………….……………………………]
(sözleşmede kısaca “Bayi” olarak anılacaktır) arasında aşağıdaki şartlar dâhilinde
imzalanmıştır.
2. SÖZLEŞMENİN KONUSU
İş bu sözleşmenin konusu; E2MH tarafından üretimi ve dağıtımı yapılan ürünler ile
ilgili olarak iş bu sözleşme çerçevesinde Bayi’e bayilik yapma hak ve yetkisinin verilmesidir.
3. BAYİLİK ŞARTLARI
3.1. Bayi, E2MH’ in Kalite Standartlarına, Ürün Sipariş ve Teslim Koşullarına ve
Dağıtım Standartları’na uygun hareket edecektir.
3.2. Bayi, E2MH ’ den izin almak ve düzenli bir dağıtım sistemi kurmak kaydıyla
…………………… ili sınırları içinde satış noktaları atayabilir. Hiçbir satış noktası,
E2MH ya da E2MH YAZILIM Ürünlerinin imajını olumsuz etkileyecek
şekilde faaliyet gösteremez. Aksi halde, satış noktalarının bayilikleri derhal sona
erdirilecektir.
3.3. Bayi, internet ortamında hiçbir kanal üzerinden fiyat vererek hiçbir şekilde
E2MH YAZILIM Ürünlerini satmayacağını, dağıtmayacağını, pazarlamayacağını
kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu maddenin ihlal edilmesi durumunda sözleşme başka bir
bildirime gerek olmadan sona eder. Bayinin satın almış olduğu tüm lisanslar iptal edilir ve
geri ödeme yapılmaz.
3.4. Bayi, E2MH ’ in pazarlama stratejisi ile uyumlu her türlü reklamı kendi bütçesi
dahilinde yapabilir.
3.5. Bayi, E2MH ' in menfaatlerini korumaya mecburdur.
3.6. Bayi, piyasanın durumu ve şartlarını, müşterilerin mali durumunu ve değişiklikleri,
yapılan işlerle ilgili E2MH'i ilgilendirecek bütün gelişmeleri E2MH' e en hızlı
şekilde bildirecektir..
3.7. Bayi, Satışını yaptığı E2MH YAZILIM ürünlerinin servis ve eğitim ve
desteğinden, Son kullanıcının istek ve şikâyetlerinin giderilmesinde E2MH ile işbirliği
yapacaktır.
3.8. Bayi, Yeni düzenlenen fiyat listeleri, özel kampanyalar, yeni çıkan E2MH
YAZILIM ürünlerini E2MH tarafından kendisine gönderilen tüm genelge ve talimatlar
konusunda kendisine bağlı birimleri ve müşterileri haberdar edip bilgilendirecektir.
3.9 E2MH YAZILIM ürünlerini tanıtımının yapılabilmesi için gerekli “Demo”
programlarını, broşür, afiş, tanıtım kitapçığı vb gibi dokümanları alt birimlere ulaştıracaktır.
Bayi bunun dışında masraf yaparsa masraf Bayi’e ait olacaktır.
3.10. Bayi, program paketleriyle gönderilen Lisans Anahtarı, ve Lisans Sözleşmesini son
kullanıcıya teslim etmekle yükümlüdür. Lisans anahtarının kaybolması durumunda kayıp
lisans anahtarı lisans bedelini ödeyerek yeni bir lisans temin edebilir.
3.11. Bayi, satışlarda E2MH tarafından belirlenecek fiyatlara aynen uymakla
yükümlüdür.
3.12. Bayi, hiçbir sebeple E2MH adına taahhütte bulunamaz ve işlem yapamaz.
3.13. Bayi müşterisi satın almış olduğu yazılım lisansı için talep etmesi durumunda
E2MH tarafından 30 gün ücretsiz destek hizmeti sağlanır.
3.14. Bayi, müşterisi ile anlaşmazlık yaşaması durumunda müşteri destek hizmetlerini
E2MH Yazılım dan almak istediğini belirtmesi durumunda destek hizmetlerini
E2MH Yazılım dan alabilir. Bayi bunun için herhangi bir komisyon talebinde
bulunamaz.
3.15 Bayi ve müşteri arasındaki finansal anlaşmazlıklardan iki tarafta E2MH sorumlu
tutamaz.
3.16. Bayi tarafından ödemesi geciktirilen veya gerçekleştirilmeyen yazılım lisansları
herhangi bir bildirimde bulunmaksızın kendiliğinden sona erecektir. Bu durumda bayi
müşteriden aldığı ödemeyi iade etmeyi taahhüt eder.
4. ÖDEME ŞARTLARI
4.1. Bayi Banka Havalesi, Kredi Kartı veya Nakit şeklinde ödeme yapabilir.
4.2. Bayi yazılım lisans ücretlerini telefon ile arayarak teklif olarak bizden alacaktır.
5. GİZLİLİK VE KAMUYA AÇIKLAMA YASAĞI
Taraflar, işbu sözleşmenin ifası esnasında öğrenmiş oldukları birbirlerine ait ticari sır
niteliğindeki bilgilerin, bilgi almaya yetkili resmi kurumlar hariç üçüncü kişilere ifşa
edilmemesi veya açıklanmaması için her türlü tedbiri alacaktır. Aksi takdirde, gizlilik
yükümlülüğünü ihlal eden taraf, diğer tarafın bu yüzden uğramış olduğu zararları tazmin
edecektir.
6. MÜCBİR SEBEPLER
Mücbir sebeplerin (Deprem, sel vs. doğal afetler) ortaya çıkması nedeniyle işbu
sözleşmedeki işlemlerin zamanında yapılmaması durumunda Tarafların herhangi bir
sorumluluğu bulunmayacaktır.
7. SÜRE VE FESİH HAKKI
İşbu sözleşmenin süresi imza tarihinden itibaren 1 (BİR) yıldır. Ancak, Taraflardan herhangi
biri, haklı sebeple ve 1 (BİR) ay öncesinden diğer tarafa yazılı ihbarda bulunmak kaydıyla,
dilediği zaman işbu sözleşmeyi feshedebilir. Sözleşmesi biten Bayi’nin statüsü müşteri
statüsüne çevrilecek olup, sonraki tüm alımlarında müşteri fiyatları esas alınmaktadır.
8. DELİL SÖZLEŞMESİ
İşbu sözleşmenin uygulanmasından çıkabilecek her türlü uyuşmazlıklarda Tarafların resmi
defter ve kayıtları H.U.M.K. 287. Maddesi uyarınca geçerli, bağlayıcı ve kesin delil olacaktır.
9. TEBLİGAT ADRESLERİ
Tarafların, işbu sözleşmede yazılı adresleri tebligat adresleridir. Bu adreslerdeki değişiklikler
yazılı olarak diğer tarafa bildirilmediği takdirde, sözleşmede yazılı adreslere yapılacak
tebligatlar geçerli ve bağlayıcı olacaktır.
10. UYGULANACAK HUKUK VE UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
İşbu sözleşme T.C. Yasalarına tabidir. İşbu sözleşmeden doğabilecek uyuşmazlıkların
taraflar arasında sulhen hal edilememesi halinde, uyuşmazlıkları çözmeye Ankara
Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
11. ÜRÜN TESLİMATI
Yazılımlarımız usb anahtar (dongle) ile çalışmaktadır. Bu nedenle ürünler alıcı ödemeli
olarak kargo ile gönderilmektedir. Ödemesi alınan ürünler aynı gün kargo ile gönderilir.
Gönderilen lisans anahtarları 2 yıl süre ile garanti kapsamındadır. Kullanıcı hatalarından ve
kayıplarından kaynaklanmayan sebepler ile oluşacak sorunlarda ücretsiz değişim yapılır.
Aksi durumda kayıp lisans anahtar bedeli ödenerek yeni lisans anahtarı alınması
gerekmektedir. Lisans anahtarının son kullanıcı veya virüsler gibi nedenler ile silinmesi
durumunda lisans anahtarı E2MH adresine kargo ücreti gönderici tarafından
karşılanmak suretiyle gönderilir. Lisans anahtarı yeniden programlama bedeli alınmaktadır..
12. BAYİ TERCİHİ
Bayi faaliyet gösterdiği il dahilinde broşür, tanıtım, reklam, satış ve dağıtımı kendi bütçesi ile
üstlenir. Bayi gerekli görürse 1 günlük eğitim Ankara / E2MH Yazılımın ofisinde yapılır.
(Eğitime gönderilen personelin tüm masrafları bayi tarafından karşılanır.) Bayinin yeterli
destek sağlayamadığı durumlarda müşteri talep ederek E2MH Yazılım’dan destek
hizmeti alabilir.
13. DESTEK HİZMETİ
E2MH Bayi’ye ait son kullanıcılara doğrudan destek hizmeti sağlamaz. Bayi
problemin olduğu lokasyonda E2MH destek hattını arayarak veya (0850 8404446)
whatsapp hattına bağlantı ve problemi paylaşarak resmi tatiller hariç, hafta içi 09:30 - 18:30
saatleri arasında hafta sonları Cumartesi günü 10:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet alabilir.
Pazar günleri ve belirtilen saatler dışında destek hizmeti verilmez.
Bayi, müşterisinden destek hizmeti için E2MH’i aramasını talep edemez. Bu gibi
durumlarda E2MH bayi’ye dönüş yaparak destek vermesini talep eder. Telefon ile
ulaşılamayan bayi’nin bayiliği hiçbir bildirimde bulunulmadan sona erer.
Destek hizmeti mevcut güncel sürüm ve geriye dönük 2 majör sürüme verilmektedir. Altında
kalan sürümler için müşterinin güncel sürüme terfi etmesi gerekmektedir.
Artık güncelleme hizmeti olmayan yazılımlarımız için destek süresi satın alındığı tarihten
itibaren 1 yıldır. Bu süre sonunda destek hizmeti talep edilmesi durumunda yıllık destek
ücreti belirlenecektir.
14. SİPARİŞ İŞLEMLERİ
Bayinin donanım ürünlerini E2MH yazılımdan alma zorunluluğu bulunmamaktadır.
Dilerse kendisi tedarik ederek müşteriye verebilir.
Verilecek siparişlerde ürünü satın alan müşteri adı ve unvan bilgisinin iletilmesi lisans takibi
açısından önemlidir. Aksi durumda hangi lisansın hangi müşteriye ait olduğu bilgisini Bayi
saklamak ve bilmekle mükelleftir. Beyan edilemeyen lisans anahtarı yerine lisans program
lisansı alınması gerekir.
15. İSTENEN EVRAKLAR
a. İMZA SİRKÜLERİ FOTOKOPİSİ
b. ONAYLI VERGİ DAİRESİ LEVHASI FOTOKOPİSİ
c. HER SAYFASI İMZA YETKİLİSİ TARAFINDAN İMZA VE KAŞELENMİŞ SÖZLEŞME.
16. SON HÜKÜM
İşbu sözleşme 16 madde ve …... ekten ibarettir.
İmzalandığı yer: İmza tarihi: …./…/…..
BAYİLİK VEREN BAYİ
Kargo ile ödemeli gönderilen belgeler kabul edilmemektedir.
AYİLİK BAŞVURUSU
MAKROCELL YAZILIM BAYİLİK SÖZLEŞMESİ V4.5
1. TARAFLAR
FİRMA ADI : Makrocell Yazılım Donanım San. ve Tic. Ltd. Şti.
ADRES : Ayvalı Mah. Gazze Cad. No: 32/1 Keçiören / ANKARA
(sözleşmede kısaca MAKROCELL diye anılacaktır) diğer taraftan
FİRMA ADI
[…………………………………………………………………………………………………………]
ADRES
[…………...……………………………………………………………………………………………]
YETKİLİ ADI SOYADI
[……...…………………………………………………………………………………………………]
TELEFON
[.................……………………………………………………………………………………………]
E-POSTA
[………...………………………………………………………………………………………………]
VERGİ DAİRESİ
[……………...…………………………………………………………………………………………]
VERGİ NO
[………………………………………...………………………………………………………………]
PERSONEL ADI / TELEFON
[…………………………………………………………………………………...……………………]
SÖZLEŞME TARİH
[………/………/………………………………………………………….……………………………]
(sözleşmede kısaca “Bayi” olarak anılacaktır) arasında aşağıdaki şartlar dâhilinde
imzalanmıştır.
2. SÖZLEŞMENİN KONUSU
İş bu sözleşmenin konusu; MAKROCELL tarafından üretimi ve dağıtımı yapılan ürünler ile
ilgili olarak iş bu sözleşme çerçevesinde Bayi’e bayilik yapma hak ve yetkisinin verilmesidir.
3. BAYİLİK ŞARTLARI
3.1. Bayi, MAKROCELL’ in Kalite Standartlarına, Ürün Sipariş ve Teslim Koşullarına ve
Dağıtım Standartları’na uygun hareket edecektir.
3.2. Bayi, MAKROCELL’ den izin almak ve düzenli bir dağıtım sistemi kurmak kaydıyla
…………………… ili sınırları içinde satış noktaları atayabilir. Hiçbir satış noktası,
MAKROCELL’in ya da MAKROCELL YAZILIM Ürünlerinin imajını olumsuz etkileyecek
şekilde faaliyet gösteremez. Aksi halde, satış noktalarının bayilikleri derhal sona
erdirilecektir.
3.3. Bayi, internet ortamında hiçbir kanal üzerinden fiyat vererek hiçbir şekilde
MAKROCELL YAZILIM Ürünlerini satmayacağını, dağıtmayacağını, pazarlamayacağını
kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu maddenin ihlal edilmesi durumunda sözleşme başka bir
bildirime gerek olmadan sona eder. Bayinin satın almış olduğu tüm lisanslar iptal edilir ve
geri ödeme yapılmaz.
3.4. Bayi, MAKROCELL’ in pazarlama stratejisi ile uyumlu her türlü reklamı kendi bütçesi
dahilinde yapabilir.
3.5. Bayi, MAKROCELL' in menfaatlerini korumaya mecburdur.
3.6. Bayi, piyasanın durumu ve şartlarını, müşterilerin mali durumunu ve değişiklikleri,
yapılan işlerle ilgili MAKROCELL'i ilgilendirecek bütün gelişmeleri MAKROCELL' e en hızlı
şekilde bildirecektir..
3.7. Bayi, Satışını yaptığı MAKROCELL YAZILIM ürünlerinin servis ve eğitim ve
desteğinden, Son kullanıcının istek ve şikâyetlerinin giderilmesinde MAKROCELL ile işbirliği
yapacaktır.
3.8. Bayi, Yeni düzenlenen fiyat listeleri, özel kampanyalar, yeni çıkan MAKROCELL
YAZILIM ürünlerini MAKROCELL tarafından kendisine gönderilen tüm genelge ve talimatlar
konusunda kendisine bağlı birimleri ve müşterileri haberdar edip bilgilendirecektir.
3.9 MAKROCELL YAZILIM ürünlerini tanıtımının yapılabilmesi için gerekli “Demo”
programlarını, broşür, afiş, tanıtım kitapçığı vb gibi dokümanları alt birimlere ulaştıracaktır.
Bayi bunun dışında masraf yaparsa masraf Bayi’e ait olacaktır.
3.10. Bayi, program paketleriyle gönderilen Lisans Anahtarı, ve Lisans Sözleşmesini son
kullanıcıya teslim etmekle yükümlüdür. Lisans anahtarının kaybolması durumunda kayıp
lisans anahtarı lisans bedelini ödeyerek yeni bir lisans temin edebilir.
3.11. Bayi, satışlarda MAKROCELL tarafından belirlenecek fiyatlara aynen uymakla
yükümlüdür.
3.12. Bayi, hiçbir sebeple MAKROCELL adına taahhütte bulunamaz ve işlem yapamaz.
3.13. Bayi müşterisi satın almış olduğu yazılım lisansı için talep etmesi durumunda
MAKROCELL tarafından 30 gün ücretsiz destek hizmeti sağlanır.
3.14. Bayi, müşterisi ile anlaşmazlık yaşaması durumunda müşteri destek hizmetlerini
MakroCell Yazılım dan almak istediğini belirtmesi durumunda destek hizmetlerini
MAKROCELL Yazılım dan alabilir. Bayi bunun için herhangi bir komisyon talebinde
bulunamaz.
3.15 Bayi ve müşteri arasındaki finansal anlaşmazlıklardan iki tarafta MAKROCELL sorumlu
tutamaz.
3.16. Bayi tarafından ödemesi geciktirilen veya gerçekleştirilmeyen yazılım lisansları
herhangi bir bildirimde bulunmaksızın kendiliğinden sona erecektir. Bu durumda bayi
müşteriden aldığı ödemeyi iade etmeyi taahhüt eder.
4. ÖDEME ŞARTLARI
4.1. Bayi Banka Havalesi, Kredi Kartı veya Nakit şeklinde ödeme yapabilir.
4.2. Bayi yazılım lisans ücretlerini telefon ile arayarak teklif olarak bizden alacaktır.
5. GİZLİLİK VE KAMUYA AÇIKLAMA YASAĞI
Taraflar, işbu sözleşmenin ifası esnasında öğrenmiş oldukları birbirlerine ait ticari sır
niteliğindeki bilgilerin, bilgi almaya yetkili resmi kurumlar hariç üçüncü kişilere ifşa
edilmemesi veya açıklanmaması için her türlü tedbiri alacaktır. Aksi takdirde, gizlilik
yükümlülüğünü ihlal eden taraf, diğer tarafın bu yüzden uğramış olduğu zararları tazmin
edecektir.
6. MÜCBİR SEBEPLER
Mücbir sebeplerin (Deprem, sel vs. doğal afetler) ortaya çıkması nedeniyle işbu
sözleşmedeki işlemlerin zamanında yapılmaması durumunda Tarafların herhangi bir
sorumluluğu bulunmayacaktır.
7. SÜRE VE FESİH HAKKI
İşbu sözleşmenin süresi imza tarihinden itibaren 1 (BİR) yıldır. Ancak, Taraflardan herhangi
biri, haklı sebeple ve 1 (BİR) ay öncesinden diğer tarafa yazılı ihbarda bulunmak kaydıyla,
dilediği zaman işbu sözleşmeyi feshedebilir. Sözleşmesi biten Bayi’nin statüsü müşteri
statüsüne çevrilecek olup, sonraki tüm alımlarında müşteri fiyatları esas alınmaktadır.
8. DELİL SÖZLEŞMESİ
İşbu sözleşmenin uygulanmasından çıkabilecek her türlü uyuşmazlıklarda Tarafların resmi
defter ve kayıtları H.U.M.K. 287. Maddesi uyarınca geçerli, bağlayıcı ve kesin delil olacaktır.
9. TEBLİGAT ADRESLERİ
Tarafların, işbu sözleşmede yazılı adresleri tebligat adresleridir. Bu adreslerdeki değişiklikler
yazılı olarak diğer tarafa bildirilmediği takdirde, sözleşmede yazılı adreslere yapılacak
tebligatlar geçerli ve bağlayıcı olacaktır.
10. UYGULANACAK HUKUK VE UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
İşbu sözleşme T.C. Yasalarına tabidir. İşbu sözleşmeden doğabilecek uyuşmazlıkların
taraflar arasında sulhen hal edilememesi halinde, uyuşmazlıkları çözmeye Ankara
Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
11. ÜRÜN TESLİMATI
Yazılımlarımız usb anahtar (dongle) ile çalışmaktadır. Bu nedenle ürünler alıcı ödemeli
olarak kargo ile gönderilmektedir. Ödemesi alınan ürünler aynı gün kargo ile gönderilir.
Gönderilen lisans anahtarları 2 yıl süre ile garanti kapsamındadır. Kullanıcı hatalarından ve
kayıplarından kaynaklanmayan sebepler ile oluşacak sorunlarda ücretsiz değişim yapılır.
Aksi durumda kayıp lisans anahtar bedeli ödenerek yeni lisans anahtarı alınması
gerekmektedir. Lisans anahtarının son kullanıcı veya virüsler gibi nedenler ile silinmesi
durumunda lisans anahtarı MAKROCELL adresine kargo ücreti gönderici tarafından
karşılanmak suretiyle gönderilir. Lisans anahtarı yeniden programlama bedeli alınmaktadır..
12. BAYİ TERCİHİ
Bayi faaliyet gösterdiği il dahilinde broşür, tanıtım, reklam, satış ve dağıtımı kendi bütçesi ile
üstlenir. Bayi gerekli görürse 1 günlük eğitim Ankara / MakroCell Yazılımın ofisinde yapılır.
(Eğitime gönderilen personelin tüm masrafları bayi tarafından karşılanır.) Bayinin yeterli
destek sağlayamadığı durumlarda müşteri talep ederek MakroCell Yazılım’dan destek
hizmeti alabilir.
13. DESTEK HİZMETİ
MAKROCELL Bayi’ye ait son kullanıcılara doğrudan destek hizmeti sağlamaz. Bayi
problemin olduğu lokasyonda MAKROCELL destek hattını arayarak veya (0530 573 8258)
whatsapp hattına bağlantı ve problemi paylaşarak resmi tatiller hariç, hafta içi 09:30 - 18:30
saatleri arasında hafta sonları Cumartesi günü 10:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet alabilir.
Pazar günleri ve belirtilen saatler dışında destek hizmeti verilmez.
Bayi, müşterisinden destek hizmeti için MakroCell’i aramasını talep edemez. Bu gibi
durumlarda MakroCell bayi’ye dönüş yaparak destek vermesini talep eder. Telefon ile
ulaşılamayan bayi’nin bayiliği hiçbir bildirimde bulunulmadan sona erer.
Destek hizmeti mevcut güncel sürüm ve geriye dönük 2 majör sürüme verilmektedir. Altında
kalan sürümler için müşterinin güncel sürüme terfi etmesi gerekmektedir. Örnek: BarkodSis
programı şu an v12 sürümünde v11 ve v10 sürümlerine destek verilirken, bunun altında
kalan sürümler için güncelleme alınması şarttır.
Artık güncelleme hizmeti olmayan yazılımlarımız için destek süresi satın alındığı tarihten
itibaren 3 yıldır. Bu süre sonunda destek hizmeti talep edilmesi durumunda yıllık destek
ücreti belirlenecektir.
14. SİPARİŞ İŞLEMLERİ
Bayinin donanım ürünlerini MakroCell yazılımdan alma zorunluluğu bulunmamaktadır.
Dilerse kendisi tedarik ederek müşteriye verebilir.
Verilecek siparişlerde ürünü satın alan müşteri adı ve unvan bilgisinin iletilmesi lisans takibi
açısından önemlidir. Aksi durumda hangi lisansın hangi müşteriye ait olduğu bilgisini Bayi
saklamak ve bilmekle mükelleftir. Beyan edilemeyen lisans anahtarı yerine lisans program
lisansı alınması gerekir.
15. İSTENEN EVRAKLAR
a. İMZA SİRKÜLERİ FOTOKOPİSİ
b. ONAYLI VERGİ DAİRESİ LEVHASI FOTOKOPİSİ
c. HER SAYFASI İMZA YETKİLİSİ TARAFINDAN İMZA VE KAŞELENMİŞ SÖZLEŞME.
16. SON HÜKÜM
İşbu sözleşme 16 madde ve …... ekten ibarettir.
İmzalandığı yer: İmza tarihi: …./…/…..
BAYİLİK VEREN BAYİ
Kargo ile ödemeli gönderilen belgeler kabul edilmemektedir.